söndag 15 november 2009

Oh I dont wanna wait!

Oi gente!

Jag har varit utan internet på datorn nu ett tag, och därfor har inläggen dröjt.
Men nu är jag tillbaka som ni ser och kommer kunna skriva mer framöver.
Och tänkte mest skriva något så att ni vet att jag lever.

Och tycker även det hade varit fint med lite skärpning på skype fronten.
Så nu är det dags för alla nära och kära att ladda ner detta ypperliga kommunikations program, söka efter användaren HampusBremberg, göra honom till din Skype kompis, och sedan fullt iaktagande vänta tills vederbörande befinner sig online.

Nu kanske ni undrar vad som ligger i potten, och priset är att få prata med en Hampus överlycklig över att få kontakt med hemlandet!

Ni kan likna det vid när E.T fick kontakt med moderskeppet

Endel har hänt dessa två veckor sedan ni senast visste vad som försegick, saker och ting har blivit lite lättare, hjärtat mindre tungt och ett leende lite mer tillhands dessa dagar.
Det är tranquilo helt enkelt :)























Varför nu detta kanske ni undrar, först och främst för att jag umgåtts mer med folk likt mig, i min egen ålder (mental som vanlig ålder) och att det äntligen börjat hända lite saker.

http://www.skype.com/

Över 'n ut!

il capitano




7 kommentarer:

  1. en resa till Brasilien: $2000,00
    barnets ersättning: $500,00
    metafor Hampus på ET: PRICELESS

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Oj, du liknar Sverige vid ett moderskepp! Härligt!
    Kul att se lite bilder, du ser onekligen ganska välmående ut...:-)Inte blek, trött o frusen som dina släktingar....:-( På tal om släktingar, så hade vi ett litet "meeting" i Åskloster i helgen! Det var trevligt, jag fick även tillfälle att växla en kram o några ord med din mamma nr 1...:-) Må väl o tänk inte på oss! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul Hampus :)
    Känns som du har det bra och inte alls vill åka hem ;) och jag har det såååå bra och vill inte alls åka till dig..... (nieskobah)
    ska nog leta upp Edon på skolan och fråga hur det är med benet,hihi.
    pussss! ta hand om dig.

    SvaraRadera
  5. Vad GLAD jag blev när jag såg leendet på bilden av dej, helt klart en gladare Hampus!
    Skype??? Hm tror jag har det...men....hm Markus kommer till helgen, han får hjälpa mej! kramis fr Håstenslöv

    SvaraRadera
  6. Tjena grabben! Härligt med bilden, jag tittar, tittar och tittar och drabbas av en jätte längtan att få bada! Härligt att se att du njuter!!!Ojojoj!! Det var krångligt att prata häromdagen, jag kände mig som ett fån med att prata in i datorn och sedan få svaret skrivet, det blev lite tilt i "hövvet" märktes det? På lördag åker vi till Styrsö för lite skärgårdsliv inget bad utan mer mys i regn och storm! Kram Mamma 1

    SvaraRadera
  7. Lol, hampus... jag kommer ju lätt vinna brunhetstävlingen, kör stenhård nu, varje onsdag kl 7. Dom har släppt marabou vinter här nu, lovar att köpa en till dig som du kan ha när du kommer hem ;) Lets do'ris! :)

    SvaraRadera